Živila, bogata z vitaminom B12: 7 živil, ki vas lahko napolnijo z energijo

Se počutite letargično in letargično? Izguba apetita Naj vam povemo- medtem ko vas telo opomni na oskrbo s pomembnim hranilom, to je vitamin B12. Je eno najpomembnejših hranil, ki jih naše telo potrebuje za aktivno delovanje. Gotovo se sprašujete, kaj je to hranilo? Vitamin B12, znan tudi kot kobalamin, je bistveno hranilo, ki pomaga pospešiti presnovo in krepi imunski sistem v našem telesu. Naravno ga najdemo v različnih živilih, ki jih navdihujejo rastline, perutnina, morski sadeži itd.

Preberite tudi: 22 vitaminov in mineralov, za katere niste vedeli, da jih vaše telo potrebuje

Vendar velja, da vegetarijanci zaradi omejitev uživanja perutnine in mlečnih izdelkov ogrožajo pomanjkanje vitamina B12. Po besedah ​​dr. Ritike Sammadar iz podjetja Max Healthcare, Saket, New Delhi, “Ljudje, ki so vegetarijanci ali vegani, se morajo vsekakor posvetovati z zdravnikom in jemati redne multivitamine in dodatke B12, da se zagotovi aktivno delovanje telesa. Poleg tega lahko v svojo vegetarijansko prehrano dnevno vključite tudi vitaminsko obogatena živila, kot so (izdelki brez mlečnih izdelkov, žita, tofu in drugo). “

Ob upoštevanju pomena vitamina B12 v telesu vam ponujamo seznam živil, ki so bogata s tem zdravim hranilom. Najboljši del pa je, da so ta živila enostavno na voljo doma za vsakodnevno porabo. beri naprej.

Tu je seznam 7 živil, bogatih z vitaminom B12:

1. Ribe

Ribe so bogat vir vitamina B12. Lahko jeste tuno, losos, sardele, postrv in drugo. Po podatkih ameriškega ministrstva za kmetijstvo ena skodelica ali 150 gramov posušenih sardel vsebuje 554% vitamina B12, losos pa velike količine beljakovin, približno 40 gramov v pol fileta (178 gramov).

2. Mleko

Mleko velja tudi za odličen vir vitamina B12. Zato strokovnjaki priporočajo dnevno uživanje mleka za preprečevanje pomanjkanja vitamina B12. Poleg tega je tudi zanesljiv vir kalcija in vitamina D. Vegetarijancem pogosto priporočajo, da ga nadomestijo s sojinim mlekom. Po podatkih USDA ena skodelica sojinega mleka zagotavlja 45% priporočenega vnosa vitamina B12.

READ  Mesta, na katerih lahko vidite Inspire4

foto kredit: iStock

3. Jogurt

Še en priljubljen mlečni izdelek, jogurt, je znan tudi po tem, da vas napolni z dobro količino vitamina B12. Bogat je tudi s kalcijem, vitaminom D in drugimi probiotiki.

4 jajca

Tukaj prihaja vsestranski. Jajca so odličen vir popolnih beljakovin in vitaminov – zlasti vitaminov B12 in B2. Po podatkih www.healthlinkbc.ca imata dve veliki, trdo kuhani jajci približno 1,6 mikrograma vitamina B12.

m6tjcpro

5. Ojačana žita

Obogatena žita veljajo za najboljši način za vegetarijance, da dobijo dnevni vnos vitamina B12. Vas zanima, kaj so obogatena živila? No, utrjevanje je proces dodajanja hranil hrani, ki je še ni. Živila, kot so žita, prehranski kvas, tofu, so nekateri izmed najboljših virov vitamina B12 za vegetarijance.

6. Piščanec

Piščanec poleg bogate beljakovine vsebuje tudi vitamin B12. Po podatkih www.healthlinkbc.ca 75 gramov pečenega purana ali piščanca vsebuje 0,3 mikrograma vitamina B12.

Piščanec na žaru 625

7. Prehranski kvas

Je najljubša hrana vseh vegetarijancev, zlasti vegetarijancev. Velja za priljubljeno sestavino, ki se pogosto uporablja v vegetarijanski kulinariki, da ji daje bolj pikanten in oreškov okus. Po podatkih USDA dve žlici ali 15 gramov prehranskega kvasa vsebuje do 733% DV za vitamin B12.

Zelo pomembno je, da izberete prave vire vitaminov in jih ustrezno vključite v svojo prehrano. Vedno pa se spomnite, zmernost je ključ. Jejte zdravo, ostanite fit.

Izjava o omejitvi odgovornosti: Ta material, vključno z nasveti, vsebuje samo splošne informacije. Nikakor ne nadomešča kvalificiranega zdravniškega mnenja. Za več podrobnosti se vedno posvetujte s specialistom ali zdravnikom. NDTV ne prevzema odgovornosti za te podatke.

Mojca Andreja

Nagnjena je k apatiji. Nevidni raziskovalec. Vseživljenjski guru slanine. Potovalni odvisnik. Organizator. "

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x