Zdravi nasveti za leto zlatega tigra iz Apple Watch

1. Začnite leto s posebno nagrado

Od marca bodo uporabniki Apple Watch prejeli posebne nagrade in nalepke za uporabo v novicah, če bodo zaprli vse tri funkcionalne zanke 7 zaporednih dni.

2. Z lahkoto meditirajte ves dan. Ni pomembno, kje si

Danes so ljudje spoznali, kako pomembno je iskati kratkoročno. Če želite meditirati čez dan bolj kot kdaj koli prej, in aplikacija Meditation v uri Apple Watch ponuja dve izkušnji, ki uporabnikom pomagata zagotoviti trenutek. Dihanje in refleks

– Aplikacije Headspace, Calm, Endel, Ten Percent Happier in Meditopia ponujajo prilagojene izkušnje meditacije in sprostitve neposredno na Apple Watch.

Kje uporabiti:

– Aplikacija za meditacijo je na voljo na Apple Watch.

– Iščite in prenašajte aplikacije neposredno iz Apple Watch App Store.

3. Nastavite način ostrenja, ki vam bo pomagal najprej narediti najpomembnejše stvari.

Focus je močno orodje, ko želijo uporabniki zmanjšati motnje in se osredotočiti na to, kar počnejo. Uporabniki Apple Watch lahko filtrirajo obvestila glede na to, kaj počnejo.

Kje uporabiti:

– Povlecite navzgor na Apple Watch in pojdite na “Nadzorni center> Fokus” (ikona lune)> Izberite vgrajen način ostrenja.

– Ustvarite način ostrenja po meri: pojdite na “Nastavitve” v Apple Watch> “Fokus”> Dotaknite se “Focus”, da ga prilagodite ali povečate.

4. Vedno začnite aktivno in aktivno življenje.

Funkcionalni obroč v funkcijski aplikaciji Apple Watch prikazuje vašo dnevno aktivnost. (Vaja ciljanje vaje in stoje) so tudi nagrajeni. Prilagojeni treningi in tekmovalne dejavnosti vas bodo motivirale.

Kje uporabiti:

– Funkcionalna aplikacija je na voljo na Apple Watch.

– Aplikacija za vadbo, ki je priložena vašemu iPhoneu, prikazuje zgodovino vaše dejavnosti in trende.

READ  To je sedem novosti, ki jih je Zionara, LG prinesla v svet pametnih telefonov

Pojdite v aplikacijo Workout na Apple Watch> nato izberite “Pilates” ali “Tai Chi” ali katero koli vrsto vadbe.

5. Pomagajte doseči svoje cilje spanja z rutino spanja.

Pomaga spremljati meritve, kot so čas spanja, srčni utrip, kisik v krvi in ​​hitrost dihanja med spanjem.

– Nastavitve spanja: aplikacije za zdravje na iPhoneu vam pomagajo določiti cilje spanja in spremljati svoj napredek skozi čas.

– Oglejte si zgodovino spanja in druge zdravstvene podatke v aplikaciji Zdravje.

Kje uporabiti:

– Odprite aplikacije Health Apps na vašem iPhoneu> Tapnite »Start« pod »Nastavitve spanja«, nato tapnite »Naprej«> Sledite navodilom na zaslonu, da ustvarite cilj spanja. Čas spanja in zaslon za prebujanje

Pred spanjem se sprostite z bližnjicami in nadzorom.

Maja Irena

Predan televizijski strokovnjak. Poklicni znanstvenik pop kulture. Študent. Potovalni strokovnjak. Spletni fanatik.

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x