Študija pravi, da je ta navada spanja zgodnji napovednik kognitivnega upada

Ko ne spimo, smo razdražljivi, neproduktivni in nezdravi. Ko ne spimo dlje časa – in trpimo zaradi kronične nespečnosti – se življenje poslabša. Kronična nespečnost je povezana s skoraj neštetimi težavami s telesnim in duševnim zdravjem. na primer, te raziskave objavljeno v znanstveni reviji Širjenje Poroča o povezavi med nespečnostjo in povečanim tveganjem za bolezni srca in možgansko kap. Druge študije, vključno s to novo prijavi dobro Izdal Univerza Wisconsin-Madisonje zaključil, da težave s spanjem lahko povečajo možnosti za razvoj Alzheimerjeve bolezni.

Niso pa vse kronične nespečnosti pravzaprav enake in simptomi nespečnosti se pri posameznikih lahko razlikujejo. Medtem ko nekateri ugotovijo, da se nespečnost kaže kot občasno prebujanje skozi noč, drugi morda ugotovijo, da je težava le v zaspanosti. Medtem bodo drugi poročali, da po nočnem zbujanju ne morejo več spati.

Nova študija, ki jo je pravkar objavil Ameriška akademija za medicino spanja in objavljeno v znanstveni reviji spanje Izkazalo se je, da je eden od teh simptomov več kot desetletje pozneje močno povezan z resnim problemom. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več o tem, za več novic, ki jih lahko uporabite v spalnici, pazite, da veste, zakaj. Na tej strani telesa je slabo spati, trdijo strokovnjaki.

Shutterstock

Za študijo so raziskovalci med letoma 2002 in 2016 spremljali skupino 2.496 starejših odraslih, pri čemer so bili pozorni na njihove navade v spanju in na koncu izvedli vrsto kognitivnih testov do konca obdobja sledenja 14 let kasneje. Na koncu študije je med pravkar omenjenimi simptomi nespečnosti, ki imajo težave s spanjem – znano tudi kot “nespečnost, ki se začne s spanjem” -, edinstven močan opozorilni znak kognitivne okvare in duševnega upadanja. Prihodnost. Oglejte si nekaj najboljših načinov za boljše spanje zdaj Skrivni trik v spanju, ki bi vam lahko spremenil življenje.

READ  Astronomi mislijo, da končno poznajo vir kozmičnih žarkov Rimske ceste
nespečnost
Shutterstock

Avtorji študije poročajo, da so ponavljajoče se motnje spanja leta 2002 napovedovale slabše jezikovno znanje, počasnejšo hitrost obdelave, zmanjšan epizodni spomin, slabšo izvršilno funkcijo in nižjo vizuoprostorsko zmogljivost do leta 2016. To ni veljalo za druge pogoste pritožbe zaradi nespečnosti, kot so pogosto nočno prebujanje ali nezmožnost zaspati zgodaj zjutraj.

“Čeprav je vedno več dokazov o povezavi med nespečnostjo in kognitivnimi motnjami pri starejših odraslih, je naravo teh združb težko razložiti, glede na to, kako se lahko nespečnost in kognitivna motnja med posamezniki razlikujejo, pravi avtorica Afsara Zaheed. podiplomski študent klinične znanosti na oddelku za psihologijo Univerza v Michiganu. “S preučevanjem razmerja med določenimi pritožbami zaradi nespečnosti in kognicijo sčasoma z uporabo trdnih meril kognitivnih sposobnosti upamo ugotoviti, ali lahko te izolirane težave s spanjem privedejo do slabih kognitivnih rezultatov.”

Utrujena ženska, ki leži v postelji, zaradi nespečnosti ne more spati do pozne noči
Shutterstock

“Ti rezultati so pomembni, ker trenutno ni dovolj zdravljenja kognitivnih motenj v poznih življenjskih obdobjih, kot je Alzheimerjeva bolezen in druge demence,” pojasnjuje Zahid. “Zdravje spanja in vedenja spanja je pogosto mogoče spremeniti. Ti rezultati kažejo, da lahko redno presejanje simptomov nespečnosti pomaga izslediti in prepoznati posameznike, za katere je verjetno, da bodo kasneje v življenju razvili kognitivne okvare. Potrebne so dodatne intervencijske raziskave, da se ugotovi, ali lahko pomagajo preprečiti ali upočasniti napredovanje kognitivnih motenj v poznejših letih. “

Starejša ženska, ki trpi zaradi nespečnosti.
Shutterstock

Če imate težave z nespečnostjo z zobmi, jo imamo Tukaj je veliko nasvetov za spanje. In če bolj tradicionalni nasveti, ki jih že poznate, ne delajo trika – minimizirajo elektroniko, prej gredo spat, spalnico naredijo oazo spanja, meditirajo itd. – so na samem vrhu znanstvenih raziskav. poskusite vsaj en končni namig.

READ  Besni pes v Detroitu potrjuje prvi potrjeni primer leta 2011

Morda boste želeli vlagati v tehtano odejo. (Resno.) AASM je nedavno objavil in objavil tudi novo študijo. Časopis za klinično medicino spanja poroča, da lahko prehod na uteženo odejo naredi čudeže za vaše spalne navade. Ko je skupina udeležencev, ki jim je bila že klinično diagnosticirana nespečnost, začela uporabljati utežene odeje, je večina poročala o boljši kakovosti spanja, več energije čez dan in hitrejšem začetku spanja.

“Predlagana razlaga za pomirjujoč učinek in učinek spodbujanja spanja je pritisk, ki ga verižne odeje izvajajo na različne točke na telesu in spodbujajo občutek dotika ter občutek mišic in sklepov, podobno kot akupresura in masaža. Pravi glavni preiskovalec dr. Matt Adler, svetovalec psihiater na oddelku za klinično nevroznanost, Karolinska inštitut. In če želite več načinov za boljše spanje, poskusite poskusiti Ta preprost trik za “spanje v 5 minutah”, ki postaja virusna.

Mojca Andreja

Nagnjena je k apatiji. Nevidni raziskovalec. Vseživljenjski guru slanine. Potovalni odvisnik. Organizator. "

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x