Strokovnjaki povedo, koliko korakov morate narediti na dan, da izgubite težo

Ali lahko spremljate svoje korake a. sledi iz nosljiv fitnes sledilnik Ali po telefonu je lahko vedenje, koliko ste prehodili na dan, izjemno uporabno orodje za hujšanje. Mnogi od nas sedijo večino dneva, kar lahko sčasoma privede do a Negativni učinki na naše telo in duha, Vendar pa lahko vsakodnevna hoja in sledenje korakom zmanjša tveganje za zdravje – kot so: bolezni srca, sladkorna bolezen tipa 2 in togost sklepov, nenehno hoditi vam lahko pomaga tudi pri izgubi teže, Koliko pa res potrebujete hoditi, da izkoristite prednosti hoje?

Center za nadzor in preprečevanje bolezni (CDC) svari pred sedečim, neaktivnim življenjskim slogom in Priporoča 150 minut na teden Zmerno intenzivna telesna aktivnost ali 75 minut na teden visoko intenzivne aktivnosti. Z drugimi besedami, v idealnem primeru bi morali biti aktivni 30 minut na dan, pet dni na teden. Za dodatne zdravstvene koristi CDC priporoča podvojitev tega cilja in 300 minut zmerne intenzivne ali 150 minut visoko intenzivne telesne dejavnosti na teden.

Koliko korakov na dan morate prehoditi, da izgubite težo?

POPSUGAR se pogovarja z Lauro Arndt, osebno trenerko s certifikatom NSCA in izvršno direktorico materinskiAplikacija za zdravje in dobro počutje za mame, ki nam pomaga razčleniti priporočila CDC na korake. Arndt je dejala, da lahko s 30-minutnim hitrim sprehodom večina njenih strank naredi “med 3000 in 5000 koraki, odvisno od njihovega tempa in hoje. Vendar pa ne bi smeli sedeti do konca dneva, zato je cilj doseči vsak dan. dejavnost.” Še 5000 korakov skozi.” lahko vzameš manj hoja po notranji tekalni stezi Ali pa se popoldanski sprehodite okoli bloka, da dodate več korakov svojemu celemu dnevu.

READ  Čudne sledi v Teksasu kažejo na velikanske sauropode, ki hodijo samo na sprednjih nogah

Arndt priporoča, da si svoje stranke prizadevajo za skupno 10.000 korakov na dan, vendar upoštevajte, da to ni realen cilj za vsakogar. “Najboljše je, da nekdo teden dni nosi fitnes sledilnik, da vidi, kakšno je njihovo povprečno število korakov med tednom in ali namerava povečati število korakov za 10 odstotkov,” je dejal Arndt. “To jim daje realen cilj, a jih tudi sili, da povečajo vsakodnevno aktivnost.”

Kako hitro morate hoditi, da izgubite težo?

Če iščeš posebej Za hujšanje, intenzivnost vaše telesne dejavnosti igra tudi pomembno vlogo. “Kako hitro hodite, igra veliko vlogo pri tem, koliko kalorij dejansko porabite med hojo,” je dejal Greg Kai Nishi, MD, bariatrični kirurg. Hoja 10.000 korakov v zelo počasnem tempu je dejansko dovolj, da povzroči izgubo teže. Ni mogoče. ” Khalili Center in direktor Inštituta za minimalno invazivno in robotsko kirurgijo pri Kirurškem centru K&B povedal za POPSUGAR. “Nasprotno pa je zelo hitra hoja, tudi če je manj kot 10.000 korakov, lahko zelo koristna v smislu izgube teže.”

Toda tudi hitra hoja 10.000 korakov na dan morda ne bo dovolj sama za izgorevanje kilogramov. “Poleg tega, da spremljate svoje število korakov, Vadba za moč ima znanstvene koristi Če želite povečati vaš metabolizem, pokurite kalorije in tako pomagate pri izgubi teže,« je dejala Arndt. »Več mišic imate, več kalorij boste porabili med počitkom in med aktivnostjo.« Svoje stranke spodbuja, naj začnejo ali nadaljujejo. rutino vadbe za moč vsaj dva dni v tednu – proste uteži ali aktivnosti kot npr tečaj joge ali bootcamp-a,

Koliko kalorij lahko pokurite s hojo?

povprečje, Oseba lahko pokuri 100 kalorij s hojo eno miljo, od hoje 10.000 korakov je kot hoja pet miljTo pomeni, da lahko oseba pokuri približno 500 kalorij, če opravi 10.000 korakov na dan. Če ne ustvarjate niti primanjkljaja kalorij, samo povečanje aktivnosti ne bo vodilo do izgube teže. zato je pomembno pazi na svoje prehranjevalne navade Ves dan. mora jesti Dnevna prehrana, bogata s hranili To vključuje različno sadje in zelenjavo, polnozrnate žitarice, beljakovine in zdrave maščobe. Hoja od 6.000 do 10.000 ali več korakov na dan lahko spodbuja številne koristi za zdravje, tako da spremljate, kaj jeste. koliko kalorij To, kar jeste, vam bo v veliki meri pomagalo doseči cilje izgube teže.

READ  Simptomi tipa Omicron se lahko spremenijo glede na vaš status cepiva proti COVID

povezano: Prehodil sem 6 milj na dan, da bi se spopadel s stresom – evo, kaj se je zgodilo po 2 tednih

–Dodatno poročanje Angelice Wilson

Mojca Andreja

Nagnjena je k apatiji. Nevidni raziskovalec. Vseživljenjski guru slanine. Potovalni odvisnik. Organizator. "

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x