Prehranjevanje vegetarijansko lahko zmanjša libido pri moških

Viri, Združeno kraljestvo – Mnogi ljudje menijo, da je prehrana z nizko vsebnostjo maščob in vegetarijanska prehrana najboljši način za ohranjanje zdravja, a je to res tako za moške? Nova študija je pokazala, da nizka vsebnost maščob zmanjša tudi raven testosterona pri moških. Rezultat lahko pri moških, ki se odločijo za zeleno prehrano, izgubi libido.

Raziskovalci z univerze v Worcesterju so povezali moške spolne hormone, ki ščitijo tudi pred boleznimi srca, diabetesom in Alzheimerjevo boleznijo. Rezultati kažejo, da je vegetarijanska dieta z nizko vsebnostjo maščob najslabša Spolno zdravje moških; Do 26-odstotno zmanjšanje testosterona.

Ta dieta Običajno se osredotočite na sadje, zelenjavo, polnozrnate žitarice, stročnice, oreščke in semena. Takšna hrana je bogata z vlakninami in ima malo kalorij v primerjavi z mesom in drugimi živalskimi proizvodi. V skladu s študijo druge diete z nizko vsebnostjo maščob v povprečju to osnovno kemikalijo zmanjšajo za 10 do 15 odstotkov.

“Pri dieti z nizko vsebnostjo maščob v primerjavi z visoko vsebnostjo maščob se znatno zmanjšajo spolni hormoni,” je vodilni avtor in nutricionist dr. Joseph Whitaker piše Časopis za steroidno biokemijo in molekularno biologijo.

Raven testosterona je zelo odvisna od tega, kaj jeste

Ugotovitve kažejo, da so Evropejci še posebej nagnjeni k učinkom teh modnih prehranjevalnih načrtov. Avtorji študije so pregledali vzorce krvi več kot 200 moških s povprečno starostjo 46 let.

“Zdi se, da diete z nizko vsebnostjo maščob zmanjšujejo raven testosterona med moškimi, “Poroča dr. Whittecker.” Moški evropskega porekla lahko zaradi večje diete znižajo testosteron. “

Tipično območje testosterona je od 300 do 1.000 nanogramov na dl (ng / dl), odvisno od starosti osebe. Povprečne ravni že 50 let padajo, diete pa predstavljajo strategijo z majhnim tveganjem za njihovo povečanje. Dr. Whittaker in soavtor Kexin Wu sta zbrala podatke iz šestih prejšnjih študij, kjer so udeleženci najprej zaužili 40-odstotno maščobno prehrano.

READ  Vas. Newsom je Fawseyju dejal, da "lahko bolj upoštevamo razpoložljivost cepljenja"

Raven testosterona se je po skupini znižala Spremenjena v prehrano S polovico količine maščobe. Polinenasičene maščobe omega 6, ki jih najdemo predvsem v rastlinskih oljih, lahko poškodujejo sposobnost celic, da proizvajajo testosteron. Dr. Whitaker navaja, da so bolj nagnjeni k škodljivi oksidaciji.

»V idealnem primeru bi radi videli še nekaj študij, ki bi potrdile naše rezultate. Vendar se te študije morda nikoli ne pojavijo, običajno raziskovalci želijo najti nove rezultate, ne pa ponoviti starih. Medtem bi se moški z nizkim testosteronom pametno izognili prehrani z nizko vsebnostjo maščob, «pravi vodilni raziskovalec SWNS v izjavi.

Kje lahko dobite pravo maščobo, da ostanete zdravi?

Prehranska maščoba je sporna tema, pri kateri je v prehranski vsebnosti malo maščob ali ogljikovih hidratov.

“Koristi diete z nizko vsebnostjo maščob, kot je nizka raven holesterola, je treba pretehtati glede na morebitne negativne strani – na primer zmanjšanje testosterona,” je dejal dr. Pravi Whittaker.

Smernice v Združenem kraljestvu in ZDA se na splošno osredotočajo na omejevanje vnosa maščobe na manj kot 35 odstotkov skupnih kalorij. Čeprav nutricionisti bolj delajo na dietah z veliko maščobami in z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov, je ta tradicionalni pristop v vedno večji preiskavi.

V zadnjih letih se izkaže, da diete z visoko vsebnostjo maščob uničujejo škodljive maščobe v krvi, imenovane trigliceridi, in znižujejo krvni tlak. Prav tako lahko povečajo “dober” HDL (lipoprotein visoke gostote) Holesterola. Najnovejše študije kažejo, da povečujejo tudi testosteron.

dieta z malo maščob Običajno polnozrnata hrana vključuje pusto meso, kot so piščanec brez kože, ribe, sadje in zelenjava. Čeprav gre za zdrave alternative, strokovnjaki vztrajajo pri vključitvi maščob v katero koli prehrano, tudi v meso, pri čemer so oreški pogostejši v oreščkih in mlečnih izdelkih, kot sta sir in mleko.

READ  Kitajska raketa brez nadzora vas bo lahko zadela ta teden

Moški naj uživajo dovolj mononenasičenih maščob, ki jih najdemo v oljčnem olju, avokadu In oreškiZa povečanje testosterona. Maščoba je bistvena sestavina zdrave, uravnotežene prehrane. Strokovnjaki na splošno odsvetujejo prekomerno uživanje manga v nasičenih maščobah, maslu, mastnem mesu, pecivu in pecivu. Preveč maščob v vaši prehrani, zlasti nasičenih maščob, lahko poveča “slab” LDL (lipoprotein z nizko gostoto) holesterola – kar prav tako poveča tveganje za bolezni srca.

Pisatelj SWNS Mark Waghorn je prispeval k temu poročilu.

Mojca Andreja

Nagnjena je k apatiji. Nevidni raziskovalec. Vseživljenjski guru slanine. Potovalni odvisnik. Organizator. "

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x