Pravilna prehrana lahko pomaga premagati depresijo, pravi nutricionist

Nutricionisti pravijo, da lahko uživanje prave hrane pomaga pri učinkovitem premagovanju depresije v težkih časih.

Težave, povezane z osebnim zdravjem, družinskimi razmerami, finančnim stanjem in kakršno koli drugo težavo, ki lahko povzroči obup med pandemijo Covid-19, lahko povzročijo duševno depresijo pri tistih, ki se soočajo s temi situacijami. Splošno prepričanje je, da ljudje običajno zaužijejo velike količine hrane, ko so depresivni.

Vendar pa nutricionisti pravijo, da bo uživanje prave hrane ljudem pomagalo tudi pri okrevanju od depresije. Poročilo Lanceta je nedavno pokazalo, da vse več ljudi trpi zaradi težav, povezanih z depresijo, zaradi posledic pandemije covid-19.

Dr. N Malleswari, glavni dietetik in nutricionist v bolnišnici Gleneagles Global Hospital, je komentiral povezavo med hrano in depresijo: “Slaba izbira hrane in izbor hrane lahko prispevata k pomanjkanju hranil, ki dejansko vodijo v depresijo. Nekatere aminokisline, kot je triptofan, tirozin, metionin in fenilalanin so pogosto v pomoč pri zdravljenju številnih blagih motenj, vključno z depresijo.”

Psihotična depresija je resen problem, ki prizadene ljudi po vsem svetu, pri mnogih pa je lahko dogodek, ki spremeni življenje.

“Ko sprejmejo, da so depresivni, poiščejo zdravniško pomoč ali svetovanje, da premagajo to stanje, je najboljši način za premagovanje depresije spremeniti življenjski slog in se prehranjevati zdravo. Medtem ko so zdravila ali svetovanje začasna. Zagotovite olajšanje, pravilno prehranjevanje in pozitivne spremembe življenjskega sloga bodo pomagale pri premagovanju tega problema za vedno. Omega 3 maščobne kisline (EPA in DHA) imajo antidepresivne učinke na ljudi in jih je zelo pomembno vključiti v prehrano. Je,« je dejal Malleswari.

“Človeško telo običajno proizvaja molekule, imenovane prosti radikali, ki lahko povzročijo poškodbe celic, kar lahko povzroči zgodnje staranje in druge težave. Uživanje hrane, bogate z antioksidanti ter sadja in zelenjave, bogate z vitamini. To bo pozitivno vplivalo na možgane in bo zagotovo zmanjšalo uničujoče učinke prostih radikalov. Prehrambeni izdelki, kot so korenje, buča, špinača, pomaranče, paradižnik, oreški in semena, bodo v veliko pomoč,« je povedal dr. Arun Kumar, glavni dietetik v bolnišnici SLG.

READ  Študije kažejo, da kroženje Atlantskega oceana slabi

Shweta, HOD – Nutrition, Aware Global Hospital Gleneagles verjame, da bo uživanje majhnih porcij beljakovin večkrat na dan povečalo energijo v človeškem telesu in razčistilo um.

“Tuna, puran, piščanec, bogati z beljakovinami, vsebujejo aminokisline, ki pomagajo človeškemu telesu ostati budno. Fižol, grah, mleko, soja, jogurt so tudi dober vir zdravih beljakovin. Ljudje, ki trpijo za depresijo. ne uživajte alkohola ali kadite in tudi zmanjšajte vnos kofeina, da bi premagali težavo.”

Ljudje s prekomerno telesno težo ali debelimi pogosteje trpijo za depresijo, saj bo prekomerna telesna teža vplivala na imunski sistem in povzročila hormonske spremembe pri moških in ženskah. Debeli posamezniki bi morali nemudoma delati na izgubi teže, če nameravajo premagati depresijo, zdrave prehranjevalne navade pa so prvi korak v to smer.

Mnogi ljudje, ki so depresivni, imajo tudi težave z alkoholom ali drogami; In ne samo, da lahko vplivajo na razpoloženje, spanje in motivacijo, lahko tudi zmanjšajo učinkovitost zdravil za depresijo.

Kliknite tukaj za najnovejše izdaje Direct-to-OTT (seznam se posodablja dnevno)

Mojca Andreja

Nagnjena je k apatiji. Nevidni raziskovalec. Vseživljenjski guru slanine. Potovalni odvisnik. Organizator. "

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x