Pomanjkanje selena: 76 odstotkov odraslih primanjkuje mineralov

Preprečevanje duševnega upada je veljalo za velik zdravstveni izziv 21. stoletja. Vse več dokazov kaže, da ima hrana zaščitno vlogo pred upadom možganov, v nekaterih primerih pa se je pokazalo, da pomanjkanje vitaminov škodljivo vpliva na zdravje možganov. Pomanjkanje vitamina pri 76 odstotkih odraslih najpogosteje opazimo pri bolnikih z Alzheimerjevo boleznijo.

Telo potrebuje selen za proizvodnjo beljakovin, ki so pomembne za preprečevanje poškodb tkiva zaradi vnetja.

Mineral je pomemben tudi za vzdrževanje imunskega in ščitničnega sistema ter ima pomembno vlogo pri razmnoževanju.

Pomanjkanje mineralov je povezano s številnimi boleznimi, vključno z rastjo ljudi in mišično oslabelostjo.

Kljub temu, da je mineral kritično pomemben za naše dolgoročno zdravje, je bilo ugotovljeno, da Britancem kronično primanjkuje selena.

Preberi več: Demenca: kako zmanjšati tveganje za tretjino – nasvet NZS

Po podatkih Britanske dietetične zveze je vnos selena “izjemno nizek v vseh starostnih skupinah”, razen v zelo mladih letih.

Statistični podatki kažejo, da 76 odstotkov odraslih pade pod priporočeni vnos.

Zdi se, da vloga selena pri zdravju presega učinke na imunski in reproduktivni sistem.

Vse več raziskav je pokazalo, da lahko pomanjkanje selena ovira ohranjanje kognitivnih funkcij, saj obstajajo dokazi, da lahko selen ščiti pred upadom možganov.

Ne zamudite:

Študija iz leta 2017, objavljena v Alzheimerjevi bolezni in demenci, je pokazala, da imajo bolniki z Alzheimerjevo boleznijo nižje ravni selena v obtoku.

Nadaljnje raziskave kažejo, da lahko antioksidanti v živilih in dodatkih izboljšajo spomin pri bolnikih z Alzheimerjevo boleznijo.

Ena študija je pokazala, da lahko uživanje enega brazilskega oreha na dan izboljša spomin pri bolnikih z Alzheimerjevo boleznijo.

Selen v velikih koncentracijah najdemo v brazilskih orehih, raziskovalci pa pravijo, da uživanje pet do šest brazilskih orehov ustreza priporočilom za odrasle.

READ  Astronomi so domov odnesli točen datum za rojstni dan vesolja

Čeprav bo ustreznost dodatka odvisna od posameznih ravni selena, je pomembno poudariti vnos hrane, bogate s selenom, v vašo prehrano.

Na srečo je selen potreben le v majhnih količinah za optimalno zdravje.

V Združenem kraljestvu je priporočljivo, da moški, stari 19 let in več, dobijo 75 mcg na dan, ženske, stare 15 let in več, pa 60 mcg na dan.

Če jeste pet do šest brazilskih oreščkov, bo zagotovljenih 64 do 76 mcg selena.

Mojca Andreja

Nagnjena je k apatiji. Nevidni raziskovalec. Vseživljenjski guru slanine. Potovalni odvisnik. Organizator. "

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x