Moja neskončna dolga pot, da najdem popolno pisarniško opremo

Moja neskončna dolga pot, da najdem popolno pisarniško opremo

Leta 2012 sem začel delati s polnim delovnim časom doma. V samo nekaj mesecih sem si vrgel hrbet, ker sem ves dan sedel v domači pisarni, da sem skupaj vrgel tisto, kar sem imel pri roki. Ta dogodek je sprožil iskanje iskanja pisarniške opreme, ki bi mi bila nekoliko lažja. Pričakoval sem, da bo iskanje potovanje v trgovino. Namesto tega že leta učimo, kaj pomeni dobra drža.

Preden sem zaposlil novo službo, ki mi je omogočala delo od doma, nisem zaslužil dovolj denarja, da bi se lahko prehitel. Novo delovno mesto je pomenilo korak naprej, toda prvih nekaj mesecev sem delal v poceni kovinski mizi na Walmartu z zložljivim kovinskim stolom. Miza je imela krhek predal s tipkovnico, vendar ni prostora za miško. Tako da sta bila moja miška in tipkovnica na različnih višinah. Moj monitor je sedel na mizi, na togi, neprilagodljivi podpori. Šlo je za objektivno grozno konfiguracijo. Poleg zložljivega kovinskega stolčka pa je bil dokaj pogost.

Tako sem skozi več let – kolikor sem si lahko privoščil vsako novo nadgradnjo – iskal najboljšo, najbolj ergonomsko možnost. V nekaterih primerih sem ugotovil, da lahko nakup nove opreme dramatično vpliva na mojo držo. Ugotovil pa sem tudi, da nobena količina “popolne” opreme ne bi mogla popraviti slabih navad.

Prva stvar, ki je morala iti, je bil zložljiv kovinski stol. Dober pisarniški stol je lahko drag, vendar je tudi kot nakup vzmetnice. Če boste tam preživeli tretjino svojega življenja, bi moralo biti udobno. Rezalnik niti, The New York Times Company, ki pregleduje izdelke, predlaga, da pri izbiri pisarniškega stolčka upoštevate nekaj ključnih meril, med drugim:

  • Udobje: Vsako telo je drugačno in iskanje udobnega stolčka je pogosto stvar osebnih želja. Če je mogoče, je pred nakupom pomembno sedeti na stolu in se prepričati, da je udobno.

  • Podpora ledvenega dela hrbta in hrbta: Medtem ko lahko poceni pisarniški stol nudi zelo malo ledvene opore (in mojega groznega zložljivega stolčka ni imel), mora biti dober pisarniški stol dovolj nastavljiv, da podpira hrbtenico v različnih sedečih položajih.

  • Prilagodljivost: Ne le, da se vaše telo razlikuje od drugih, ampak verjetno ne boste ves dan sedeli v enem položaju. Ali vsaj ne bi smeli. Ne glede na stol, ki ga kupite, mora biti nastavljiva višina sedeža, višina naslona za roke, nagib in globina sedeža. Nekateri cenejši stoli lahko pustijo nekaj prilagoditev, vendar bolj ko lahko stol prilagodite, tem bolje.

Več o tem, kaj iskati v dobrem pisarniškem stolu (in natančna priporočila), lahko najdete v navodila za rezanje žic tukaj. Po besedah ​​Leona Strakerja, profesorja na šoli za fizioterapijo in vadbo na Univerzi Curtin, pri izbiri stola morate upoštevati več kot en sedeč položaj.

“Obstajajo tri” dobre “sedeče drže,” je dejal. Prvi, kar imenuje “stoječ”, je “običajno prikazan na plakatih dobre drže” in vključuje držanje trupa navpično, komolci pa sproščeni. Najbolje je delati na računalniku.

Drugi položaj, ki je usmerjen naprej, vključuje sedenje spredaj in naslonjen naprej, podlakti pa počivata na mizi. “To je koristno za pisanje,” je dejal dr. Straker.

Tretjič, položaj “nazaj”, telo se nagne in dobi podporo s hrbtne strani stolčka. To je koristno za pogovor po telefonu, “je dejal dr. Straker. “Dobra oprema za pisarne in stole vam omogoča, da se spreminjate med vsaj dvema, po možnosti tremi.”

Ko sem našel pisarniški stol, ki je deloval zame, je bilo takoj olajšanje. Noge, ramena in zlasti spodnji del hrbta so se počutili bolje. Težko je preceniti pomen dobrega stolčka, ne glede na to, kaj je z vašo konfiguracijo morda pravilno ali narobe. Kljub temu, da gre za izboljšanje, sem se vedno znašel z bolečim hrbtom, vneto koleno in zapestji, ki so na trenutke še posebej raztegnjeni. Izkazalo se je, da nakup novega stolčka ne bo rešil vsega s čarovnijo.

V zadnjih letih je bilo zaradi stoječih miz veliko hrupa. Za nekatere oz. je čudež. Za druge je hype pretiran. V mojem primeru se preprosto nisem hotel zavezati. Moja stara mizica za kovinsko sranje ni delovala zelo dobro, toda ideja, da bi stal osem ur na dan (ali več), je bilo preveč, da bi lahko naenkrat zdržala.

Najdlje sem uporabljal dva majhna monitorja, ki sta sedela na še manjših stojalih, zaradi česar je raven oči monitorja prenizka za udobje. To lahko privede do upogiba in nagiba naprej, da se besedilo na zaslonu vidi na ravni oči. Za lažjo težavo sem nadgradil delovno postajo nastavljiva roka zaslona. Z mojimi monitorji na teh rokah jih je mogoče premikati v višini oči, zasukati pod katerim koli kotom in jih celo zavrteti. Takoj sem opazil, da se zravnam. Namesto da bi izkrivljal svoje telo proti monitorju, sem svoj prilagajal svojemu telesu. Zdelo se mi je kot odlična nadgradnja.

Edina težava je, da bi lahko naredil enako z majhno škatlo.

Majhna škatla ali nekaj knjig pod stojalo za monitor lahko dvigne monitor dovolj visoko, da je videti naravnost, ne da bi se upognil. Mnogi računalniški monitorji prihajajo celo z nastavljivimi nogami, da povečajo svojo višino. Tudi dr. Straker ne bi bil potreben. “Z zasloni so zdaj na splošno dovolj veliki, da malo ljudi potrebuje bloke za dvig zaslonov, zato je zgornji del zaslona na ravni oči.”

Če imate še vedno majhen monitor, je morda vredno prilagoditi njegovo višino, sicer pa bi zadostovalo le ločen monitor – namesto da bi delali na prenosniku – na primer. “Če je računalniški zaslon ločen od računalniške tipkovnice, lahko zaslon postavite v dober položaj za glavo in oči, tipkovnico pa v dober položaj za roke in roke.” je dejal doktor Straker.

Morda bi cenil svoje nastavljive ročice monitorja, a kot sem izvedel pozneje, so bile komaj čudežna nadgradnja. Lepo sta jih imela.

Včasih sem ugotovil, da je nadgradnja moje pisarniške opreme velik spodbuda za mojo držo. Prav tako pogosto so bile nekatere nadgradnje povsem nepotrebne ali pa bi jih bilo mogoče opraviti z manj pretiranimi stroški. Še pomembneje pa je, da sem se naučil, da ni niti ene popolne drže ali nabora opreme, ki bi s čarovnijo naredila bolečine v hrbtu ali dolgotrajne zdravstvene težave.

Ne glede na to, kje sedite, predolgo bivanje lahko povzroči težave. “Raznolikost je ključna,” je dejal dr. Straker. “Prizadevajte si za dan” zlatokosov “- kjer boste dobili dovolj fizičnega stresa, da bi vaše telo spodbudilo, da ohrani ali razvije moč mišic in kosti ter obliko srca in pljuč – hkrati pa omogoči dovolj časa za okrevanje.”

In kljub vsem diagramom ali grafom, ki ste jih lahko videli v nasprotni smeri, ni ene same “pravilne” drže. Veliko jih je in pomembno jih je občasno spremeniti. “Najpogostejša napačna percepcija je, da ljudje mislijo, da obstaja dobra sedeča drža – in če sedijo tako, bo vse v redu,” je dejal dr. Straker.

“Dejansko dolgotrajno sedenje v katerem koli položaju ogroža zdravje ljudi,” je dejal. “Skrivnost zmanjšanja zdravstvenih tveganj, povezanih s pisarniškimi nalogami, je načrtovanje dneva v najrazličnejših položajih in gibanjih med opravljanjem produktivnih nalog.”

V mojem primeru mi lahko stojalo s sedežnico pomaga preklopiti med stojanjem in sedenjem – lahko čez dan spremenim položaj ducatov – medtem ko moj pisarniški stol pomaga zagotoviti spodobno držo v položaju sedeč. Kakšna je dobra drža za vas, je lahko drugačna in potrebno je nekaj razmišljanja, da ustvarite ustrezen sistem, ki ga potrebujete.

Arzu

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x