Mediji so kritično pisali o vodji stranke. Oblasti so zdaj prevzele nadzor nad sedežem časopisa.

Venezuelske oblasti so prevzele nadzor nad glavnim časopisom sedeža El National v Caracasu.

Diostato Cabello, vodja vladajoče stranke, je druga najmočnejša oseba v Venezueli. Foto: Matthias Telegraphs / AP

“Na tej točki je sodnik, obkrožen z nacionalno gardo, vstopil v stavbo El National in vse zasegel,” je zapisal Miguel Henrique Odero, izvršni direktor časopisa Twitter Norveški čas od noči na soboto.

Razlog je v tem, da je aprila eno od vrhovnih sodišč države časopisu naložilo, naj plača 110 milijonov kron za obrekovanje zoper Diostata Capella, drugega najmočnejšega moža v državi po predsedniku Nicolasu Maduru.

– Postopek izplačila odškodnine se je začel, piše Capello na Twitterju.

Cabello je časopis odpeljal na sodišče leta 2015, potem ko je španski časopis citiral primer ABC.

L National je bil ustanovljen leta 1943. Leta 2018 je zaprla papirnato različico zaradi pomanjkanja denarja in časopisov, ki jih oblasti strogo nadzorujejo, oblasti pa medije držijo le do režima.

L National je nekoč imel 1100 zaposlenih. Zdaj je v spletni izdaji časopisa le 100 zaposlenih.

Po poročanju neprofitne organizacije Espacio Publico je po prihodu Madura na oblast zaprtih več kot 100 medijev.

READ  Armenija od Putina išče podporo zaradi napetosti z Azerbajdžanom | V tujini

Ivan Anton

Praktični praktik na področju socialnih medijev. Ponosni odvisnik od glasbe. Internetni ventilator.

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x