Lahko se tudi izčrpate, ko delate od doma

Lahko se tudi izčrpate, ko delate od doma

Pojavi se izgorelost ko se v daljšem časovnem obdobju srečujete z visoko stopnjo stresa. To lahko vpliva na vaše duševno in fizično zdravje.

Ker toliko delavcev nenadoma dela od doma in žonglira z več odgovornostmi, so morda bolj nagnjeni k izgorevanju.

“Z nenadnostjo in stopnjo prehoda na delo na daljavo, izgubo storitev varstva otrok in vse skrbi, ki spremljajo pandemijo in njen gospodarski izpad, se krepijo vse stvari, ki običajno povzročijo izgorelost, kar kar pomeni, da se tveganje za izgorelost poveča, “je po e-pošti povedala Vanessa K. Bohns, izredna profesorica za organizacijsko vedenje na univerzi Cornell.

Meje izginjajo

K izgorelosti veliko prispeva pomanjkanje ravnotežja med poklicnim in zasebnim življenjem. In delo od doma lahko to ravnovesje še oteži.

Vsakodnevno zapuščanje pisarne in odhod domov sta prisilna meja, ki ločuje vaše delo od osebnega življenja. Medtem ko izgubo službenega potovanja med delom od doma lahko štejemo za glavno korist, pomeni tudi, da med delom in domom ni ovir.

Če računalnika res nikoli ne zaprete ali se oddaljite od dela, je enostavno za nadaljevanje dela zvečer ali ob vikendih.

“Večina ljudi se zgodi, da delajo od doma, saj pogosto delajo več ur,” je dejal Ben Fanning, avtor knjige “Alternativa odhodu: načrt za ustvarjanje delovnih mest.” ki jo ljubiš, ne da bi odšel. ”

Če se želite boriti proti 24-urnemu delu, morate postaviti jasne omejitve. Bohns je predlagal, da bi ustvarili krajši čas, ko prenehate z delom, z omejitvami, kot da ne delate ponoči ali ob vikendih, da bi jasno opredelili svoj prosti čas. Pomaga tudi, da se čas oddalji od dela drugače, kot je preobleka v bolj udobna oblačila, da signalizira prekinitev dela.

“Vzpostavite druge vrste fizičnih omejitev s pomočjo rutin, na primer vadbe pred začetkom ali zaključkom dela ali med” odmorom za kosilo “, pri rednih odmorih za kavo na drugem mestu od vašega domov in poklepetajte s prijateljem ali si v tem času oglejte videoposnetek, “je dodala.

Pomanjkanje nadzora

Zaposleni, ki menijo, da ne nadzorujejo svojih urnikov, interakcij in upravljanja s časom, tvegajo, da bodo izčrpani.

In glede na trenutno negotovost se lahko vse zdi v zraku.

Ustvarjanje urnika, ki opredeljuje delo, družino in prosti čas, vam lahko pomaga, da si povrnete občutek nadzora.

“Pred tem so se stvari bolj razdelile,” je dejal Fanning. “Zdaj je preveč priročno, da se preusmerimo iz poklicnih v osebne dejavnosti.”

Stres, ki bi želel biti “popoln delavec”

Še pred pandemijo je obstajala obsedenost, da je “idealen delavec”, ki je vedno na spletu in nikoli ne zavrne projekta, je dejal Bohns.

“Ta trend se je stopnjeval tudi s prehodom na delo na daljavo. Zaskrbljeni smo, da bodo ljudje mislili, da se doma sprostimo,” je dejala.

In zdaj z več 20 milijonov brezposelnih Američanov in široko gospodarsko in delovno negotovost delavci še bolj potiskajo, da bi pokazali, kako uspešni in dragoceni so.

“Mnogi od nas bi imeli koristi od znižanja pričakovanj, ki jih imamo za zdaj, in se počutili dobro glede” dovolj dobrega “,” je dejal Bohns.

Zdaj je čas, da s šefom postavite pričakovanja. In čas je, da so šefi preveč prilagodljivi in ​​razumevajoči.

“Pojasnite s šefom, kakšna so pričakovanja,” je dejal Fanning. “Pogosto o tem niso razmišljali.”

To vam daje priložnost, da natančno določite, kaj bi najbolje delovalo za vas, z zagotovilom, da boste opravljali svoje delo.

Manjkajo socialne povezave

Delo od doma je lahko izolativno, tudi ko ste v hiši, polni ljudi.

Če imate sodelavce v službi za rešitev težave ali za lajšanje, ko stvari postanejo stresne, pomaga zmanjšati izgorelost. Če doma nimate tega vgrajenega podpornega omrežja, je lahko zelo izolirno.

Vzdrževanje teh socialnih interakcij zahteva več truda pri delu od doma. Namenite se, da se obrnete, organizirajte telefonska ali video srečanja, da boste še naprej spodbujali svoje odnose.

Občutki ločenosti ali neupoštevanja našega dela so lahko tudi znaki izgorelosti.

Vodje morajo redno preverjati s člani svoje ekipe, da pomagajo določiti prednostne naloge in posredovati povratne informacije. To lahko pomaga delavcem, da se bolj vključijo v postopek odločanja in občutijo, da prispevajo k uspehu ekipe.

Ne vzemite si časa zase

In ne pozabite dodati osebne nege v svoj zaseden urnik.

Lahko je preprosto kot upočasniti popoldne in se osredotočiti na eno nalogo, ki vam prinaša zadovoljstvo.

“Večopravilnost zanič zabava trenutka, “je dejal Fanning.” Mogoče radi kuhate ali se želite pogovarjati s svojo delovno skupino in strankami, a če sta obe stvari hkrati, vam niti ene ne marajo. “

Izer

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x