duševni učinek časovnih sprememb

Čas je, da se ta konec tedna “vrnemo”. konec poletnega časa.

In medtem ko se mnogi veselijo te dodatne ure spanja v soboto zvečer, je prehod lahko za nekatere težaven. Strokovnjaki pravijo, da razumevanje psihologije, ki stoji za spreminjanjem časov in kako to vpliva na nas, olajša prilagajanje.

Vrtenje ure za uro nazaj lahko poveča tveganje za sezonsko afektivno motnjo, znano tudi kot “SAD”.

“Ko se letni časi spreminjajo in imamo dostop do dnevne svetlobe, se naša telesa težko prilagodijo,” je povedala psihologinja klinike Cleveland dr. Susan Albers.

Po mnenju Albersa simptomi sezonske afektivne motnje vključujejo občutek depresije, umik od delovanja, pomanjkanje motivacije, težave pri koncentraciji ter spremembe v spanju in prehranjevalnih navadah.

oglas

“Sezonsko afektivno motnjo pogosto povzročajo spremembe v našem cirkadianem ritmu, notranji naravni uri, ki poganja naš spanec, naše razpoloženje in naš apetit,” je dejal Albers.

povezano: Poletni čas: kako ostati pred zdravstvenimi tveganji in se nemoteno prilagajati

Ker je v zimskih mesecih manj sončne svetlobe, zlasti v Michiganu, Albers pravi, da je pomembno, da ljudje poskrbijo, da dobijo dovolj vitamina D. Alternativni viri vitamina D vključujejo hrano, dodatke in celo svetilke za svetlobno terapijo.

Nedavna študija je pokazala, da je 61 % udeležencev, ki so uporabljali žarnico za svetlobno terapijo štiri tedne, opazilo zmanjšanje simptomov sezonske afektivne motnje.

Druga dejanja, kot so vadba, zdrava prehrana in razvoj dnevne rutine, lahko prav tako pomagajo zmanjšati simptome SAD.

oglas

“Ohranjanje pravilne rutine je ključnega pomena za spopadanje s sezonsko afektivno motnjo,” je dejal Albers. “Spati vsako noč ob istem času, vsako jutro vstati ob istem času – naša telesa ljubijo doslednost in rutino.”

READ  Zemlja se vrti leta 2020, morda bomo potrebovali "negativne prestopne sekunde"

Prav tako je pomembno, da greste ven, ko je naravna svetloba, da se lahko vaša telesna ura ponastavi.

Dr. Albers pravi, da če se vaši simptomi ne izboljšajo, se za pomoč obrnite na svojega zdravnika ali strokovnjaka za duševno zdravje.

več: Konec poletnega časa pomeni, da je zima na obzorju

Avtorske pravice 2021 WDIV ClickOnDetroit – Vse pravice pridržane.

Mojca Andreja

Nagnjena je k apatiji. Nevidni raziskovalec. Vseživljenjski guru slanine. Potovalni odvisnik. Organizator. "

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x