Diabetes tipa 2: Hrana za zajtrk, kot je ovsena kaša, lahko pomaga pri ravni sladkorja v krvi

Sladkorna bolezen tipa 2 je posledica disfunkcije v načinu, kako telo predela hormon inzulin. Ena najpomembnejših vlog insulina v telesu je nadzor krvnega sladkorja – glavne vrste sladkorja, ki ga človek dobi s hrano. Neužitje prave vrste hrane, zlasti zjutraj, lahko resno vpliva ne samo na raven človekove energije, temveč tudi na raven sladkorja v krvi.

Dva pogosta vzroka za utrujenost ali nizko energijo sta neposredna posledica zelo visoke ali zelo nizke ravni sladkorja v krvi.

V obeh primerih je utrujenost posledica neravnovesja med ravnjo sladkorja v krvi in ​​količino ali učinkovitostjo insulina v obtoku.

Mnogi ljudje s sladkorno boleznijo tipa 2 se včasih počutijo utrujeni, počasni ali utrujeni.

To je zato, ker je utrujenost glavni simptom diabetesa tipa 2, odvisna pa je tudi od vrste hrane, ki jo jeste.

Katere so najboljše možnosti, če je hrana za zajtrk nujna za zagotavljanje prave energije za ves dan?

ne zamudite
Visok krvni tlak: vroči napitki znižujejo BP [TIPS]
Zdravljenje protina: Hrana, ki se ji je treba izogniti [ADVICE]
Vitamin B12: pet znakov na koži, očeh in ustih [INSIGHT]

Po poročanju Medical News Today najboljše ideje za zajtrk za diabetike tipa 2 vključujejo:

  • smutiji
  • Ovseni kosmiči
  • jajca
  • zdrava žita
  • skuta
  • sadje

Ključno pri izbiri hranljivega zajtrka, ki bo ohranil polno raven in raven sladkorja v krvi znotraj zdravega razpona, se lahko razlikuje od osebe do osebe, ugotavlja Ameriško združenje za diabetes.

Diabetesu prijazen zajtrk je tisti, ki vključuje kombinacijo ogljikovih hidratov, beljakovin in zdravih maščob v pravem razmerju, ki pomagajo uravnotežiti krvni sladkor.

Preprost zajtrk, prijazen do diabetesa, je krožnik jajc in avokada na polnozrnatem toasta ali skleda sadja in jogurta.

READ  Raketa na ploščadi, pripravljena za pošiljanje prve posadke na kitajsko vesoljsko postajo

Za ideje za zajtrk, ki pomagajo pri zniževanju ravni energije in sladkorja v krvi, se izogibajte sladkim žitaricam, vrečkam s kremnim sirom ali slanino.

Zajtrk je pomemben za ljudi s sladkorno boleznijo, piše Medical News Today.

Zdravstveno spletno mesto je nadaljevalo: “Osebi omogoča, da se počuti polno, in lahko pomaga ohranjati stabilno raven glukoze v krvi.

“Inzulinska občutljivost je pogosto večja zjutraj kot zvečer, zato je zaželen prehranjevalni program, ki vključuje zajtrk in minimalizira pozne večerje.

“Številna tradicionalna hrana za zajtrk vsebuje veliko sladkorja, maščob in soli, a številne okusne in raznolike možnosti ponujajo zdrave vlaknine in druga hranila.

“Oseba z diagnozo sladkorne bolezni bi morala s svojim zdravnikom ali dietetikom ustvariti učinkovit načrt prehrane, ki ji ustreza.”

Mojca Andreja

Nagnjena je k apatiji. Nevidni raziskovalec. Vseživljenjski guru slanine. Potovalni odvisnik. Organizator. "

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x