Demenca: oreščki, jajčni rumenjaki in soja lahko izboljšajo spomin in delovanje možganov

Marilyn Glanville je pojasnila: “Ljudje z Alzheimerjevo boleznijo [a form of dementia] Ugotovljeno je bilo pomanjkanje nevrotransmiterja acetilholina.” Nevrotransmiter naj bi bil “pomemben” za zdrave možgane. “Holin je začetni blok za acetilholin,” je nadaljeval dr. Glanville. “V velikih količinah je vsebovan v jajcu. rumenjak Zato je jajčni rumenjak sestavina, ki jo ljudje lahko vključijo v svojo prehrano, da bi preprečili možganske motnje.

amiloidni plak

Združenje za Alzheimerjevo bolezen je pojasnilo, da “plaki nastanejo, ko se beljakovinski fragmenti, imenovani amiloid, strdijo skupaj”.

Dan je nadaljeval: “Majhne kepe lahko blokirajo signalizacijo od celice do celice v sinapsah.

“Lahko aktivirajo tudi celice imunskega sistema, ki sprožijo vnetje in požrejo nesposobne celice.

“Plaki se širijo skozi skorjo po predvidljivem vzorcu, ko Alzheimerjeva bolezen napreduje.”

ne zamudite

V zgodnjih fazah bolezni, preden se odkrijejo simptomi, nastanejo plaki v predelih možganov, ki sodelujejo pri učenju in spominu ter razmišljanju in načrtovanju.

Ko bolezen normalno napreduje, se pri prizadetih začnejo pojavljati težave s spominom in miselnimi veščinami, ki ovirajo delo ali družabno življenje.

Lahko se pojavi zmeda glede ravnanja z denarjem, lahko pridejo v poštev izzivi pri izražanju in težave z organizacijo svojih misli postanejo bolj očitne.

“Mnogi ljudje z Alzheimerjevo boleznijo so v teh fazah diagnosticirani že prej,” je dejala Charity.

Ko Alzheimerjeva bolezen napreduje, lahko ljudje doživijo spremembe v osebnosti.

Poleg tega lahko pride do vedenjskih sprememb in težav pri prepoznavanju ljubljenih.

Plaki se lahko razširijo tudi na področja možganov, ki so povezana z govorjenjem in razumevanjem govora, pa tudi na področje, kjer je človek sposoben razumeti svoje telo v odnosu do predmetov okoli sebe.

Sprejem “zdrave prehrane za srce” z nizko vsebnostjo nasičenih maščob je eden najboljših načinov za zmanjšanje tveganja za demenco.

READ  NASA-ina vesoljska ladja Orion opravi prvi test spuščanja vode v pripravah na Artemis I, ki se začne novembra

Takšna prehrana vključuje oreščke, žitarice, sadje in zelenjavo ter zelišča.

»Omejite rdeče meso,« svetuje Dan, tako da maslo nadomestite z zdravimi maščobami, kot je na primer olivno olje.

Dobrodelna organizacija predlaga tudi uživanje rib in perutnine “vsaj dvakrat na teden”.

Poleg tega je koristno omejiti uporabo soli v kateri koli hrani.

Mojca Andreja

Nagnjena je k apatiji. Nevidni raziskovalec. Vseživljenjski guru slanine. Potovalni odvisnik. Organizator. "

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x