Delite 7 smernic, razumejte “tekaški besednjak” in preberite različne statistične podatke, ki se uporabljajo.

HUAWEI WATCH GT 3 Series kot pomočnik za zdravstveno varstvo z vročimi zdravstvenimi trendi navdihuje mnoge, da kupijo novo pametno uro. Toda če smo iskreni, bodo nekateri ljudje v celoti izkoristili funkcije, ki so pakirane v pametni uri. V tem članku bomo delili tehnike za uporabo aplikacije HUAWEI Health in drugih aplikacij za spremljanje telesne pripravljenosti v aplikaciji Pomanjkanje razumevanja različnih statističnih vrednosti. Mnogim je lahko znano ali pa tudi ne, vendar ni v celoti izkoriščeno za vadbo kot profesionalec, ne da bi zaupali trenerju. Danes imamo vodnik po besedi. Bolje razumeti svoje telo in razviti cilje v fitnesu.

  1. Hitrost je čas, potreben za preteči kilometer v minutah. Na primer, če dober dirkač reče: “Kako hitro tečeš, mi tečemo 6,” bo takoj razumel. Traja mu 6 minut. Vemo, da potrebujete 12 minut, da pretečete kilometer, ali če začnete teči prvi dan, na pol hodite in pol tečete, dokler ne dosežete 12, da dosežete kilometer.
  2. Kadenca se prevaja v ritem. Toda pri teku pomeni “obseg stopala” oziroma hitrost na minuto. Sliši se kot bas, razlika pa je v tem, da ima kadenca enote SPM ali korake na minuto, to je število korakov na minuto. Če štejemo od korakov obeh stopal, je jasno, da si nog že dolgo nismo zmočili. Poškodbam gležnja se je mogoče izogniti.
  3. Ravnost je ravna razdalja. Uporablja se v centimetrih (cm) za označevanje, kako daleč je naše najkrajše napredovanje glede na kadenco, s priporočili za korakanje na razumno razdaljo. Ne hodite predolgo, ker se lahko poškodujete.
  4. Srčni utrip Ta beseda je morda že znana. To je tvoj srčni utrip. Meri se v BPM ali utripih na minuto. Redna stopnja nevadbe bi morala biti 60-100 BPM, vendar vaše srce med vadbo bije hitreje. Bolj ali manj je odvisno od telesa vsake osebe. Poskusite razumeti območje srčnega utripa ali določiti obseg srčnega utripa, če sploh vadite, vključno z intenzivnostjo vadbe. To območje se spreminja glede na starost. Toda načeloma ga lahko razdelimo na 5 con:
  • Cona 1: Ogrevanje ali osnovna cona je 50-60 % vašega največjega srčnega utripa. Običajno med segrevanjem ali hlajenjem.
  • Cona 2: Izgorevanje maščob se nanaša na 60-70 % srčni utrip, pri katerem telo začne kuriti maščobo.
  • Cona 3: Aerobno ali intenzivno 70-80 % vašega srčnega utripa. Začeli boste čutiti, da vam dihanje postaja vse težje. To je dobro območje za izgorevanje maščob. Primerno za vadbo za zdravje
  • Cona 4: Če je območje anaerobne ali tempo vadbe približno 80-90 % vašega srčnega utripa, je utrujeno. Je pa primeren za tiste, ki želijo tek narediti bolj trajnostno hitrost.
  • Cona 5: Ekstremna ali rdeča črta cona označuje približno 90-100 % srčni utrip. Tekači v tem območju morajo biti na splošno prilagodljivi in ​​zahtevajo visoke hitrosti na kratkih razdaljah, kot so dirke na 100-400 metrov.
  1. Višina je vrednost naklona. Večina jih je jasno vidnih v načinu trail run. Toda številne aplikacije, vključno s HUAWEI Health, bodo tako na zemljevidih ​​kot na slikah vedno prikazovale vrednosti povečanja in izgube nadmorske višine, tudi pri običajnem zunanjem toku.
  2. Kalorije so hitrost presnove vadbe. Enota je kalorija ali kilokalorija.
  3. VO2Max je merilo sposobnosti telesa za uporabo kisika. Višja kot je vrednost VO2Max, boljša je vadba.
READ  Razkrili so upodobitve in specifikacije Motorola Moto Watch 100

Kdor želi ostati zdrav in fit, bi moral poiskati zelo natančno pametno uro za spremljanje vaših treningov. Oglejte si statistiko in si zastavite svoje cilje. Tako kot novi model, ki je izšel letos, ima serijo HUAWEI WATCH GT 3, ki izstopa po svojih senzorjih. Fizična in natančna statistika Uporablja tehnologijo HUAWEI TruseenTM 5.0+, razporejeno v krog 8 fotodiod. Zmanjša stopnjo izgube signala Izboljšana učinkovitost obdelave in natančnost spremljanja srčnega utripa.[1] Poskusite jih najti z zgoraj omenjenim tekaškim besednjakom, zlasti med vadbo. Nato začnite z vadbo disciplinirano. Upam, da boste v nekaj tednih opazili izboljšanje!

Nasveti: Podpora za aplikacije serije HUAWEI WATCH GT 3 za prenos. Veliko več za priročno in celovito uporabo

Vsaka pametna ura ima aplikacijo. Aplikacija HUAWEI Health je na primer zasnovana za uporabo s pametnimi nosljivimi napravami Huawei, kot je serija Huawei Watch GT3, za spremljanje lastne telesne pripravljenosti, ki lahko spremlja trening v več kot 100 načinih in si ogleda različne parametre. Več podrobnosti lahko dobite prek aplikacije HUAWEI Health in prenesete do 30 dodatnih aplikacij.

Če koga zanima pametna ura, ki lahko natančno in natančno spremlja telesno pripravljenost, lahko začne pravo življenje. Več informacij o seriji HUAWEI WATCH GT 3 najdete tukaj ali na spletni strani HUAWEI Store od 19. novembra 2021 do 3. decembra 2021 na naslovih Shopee, Lazada in JD. Naročite lahko tudi v Huaweijevi uradni spletni trgovini v Centrali po izklicni ceni. Samo 7.990 bahtov.

Če želite izvedeti več o nakupovanju, skupnosti in storitvah z enim klikom, prenesite aplikacijo Moj HUAWEI v HUAWEI AppGallery.

Maja Irena

Predan televizijski strokovnjak. Poklicni znanstvenik pop kulture. Študent. Potovalni strokovnjak. Spletni fanatik.

Related Posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Read also x