Bad Astronomy | Asteroid 2009 JF1 will not hit Earth on May 6 2022

Ste že slišali, da je 6. maj 2022 – ta petek! — Ali bi lahko asteroid “velikosti Velike piramide v Gizi” zadel Zemljo?

Morda na spletu slišite videoposnetke na YouTubu, polne zarote, in spletna mesta z “novicami”, ki dajejo zadihane trditve brez pretiranega bremena natančnosti.

Da bo jasno: Ne, egiptovski asteroid v obliki piramide v petek ne bo udaril v Zemljo, Prvič, ni niti približno tako velik, in drugič, Verjetno nas bo zgrešil za desetine milijonov kilometrov.

tukaj je dogovor, Teleskop Catalina Sky Survey v Arizoni 4. maja 2009 — Zasnovan za skeniranje velikih površin neba vsako noč za odkrivanje asteroidov in kometov blizu Zemlje – V svojih opazovanjih je našel asteroid, ki se zdaj imenuje 2009 JF1.

Zdi se, da se asteroid premika iz okvirja v okvir kot točka, ko se slike posnamejo čez noč, in je mogoče izračunati obliko njegove orbite z uporabo njegovega položaja glede na čas. Preliminarni izračuni so pokazali, da se je orbita JF1 iz leta 2009 zelo približala Zemlji, le približno 200.000 kilometrov, kar je manj kot polovica razdalje od Lune. To je razlog za zaskrbljenost, čeprav ne nujno alarm; Težko je dobiti zelo natančne orbitalne izračune v tako kratkem času.,

kot sem že napisalKo je asteroid prvič odkrit, je izračunana orbita zanj zelo nejasna, saj nimamo dovolj dolgega loka, da bi napovedali, kje bo v prihodnosti. Majhne negotovosti v situaciji postanejo kasneje velike. Analogija, ki mi je všeč, je, če si zunanji igralec na tekmi baseballa in zapreš oči, takoj ko udarec zadene žogo. Zdaj pa napovedujte, kje bo žoga, ko bo pristala. da ne Če pa ga boste še naprej gledali, boste lahko bolje videli njegovo pot.

takrat, 2009 JF1 Bil je zelo nezavesten in ga je bilo mogoče izslediti le 30 ur, kar ni bilo dovolj, da bi dobro razumeli, kje bo v prihodnosti. Kljub temu je ekstrapolacija njegovega gibanja pokazala, da obstaja možnost 1 proti 4000, da bo 6. maja 2022 zadel Zemljo.

READ  What's Inside The Squid Cube?

Razmislite o tem takole: možnost je 99,975-odstotna zgrešiti, Kot vedno so astronomi previdno vedeli, da je napoved izjemno težka, vendar so to skalo upoštevali.

Ne, da bi bili posebej zaskrbljeni. Ob pogledu na razdaljo in svetlost asteroida v teh opazovanjih iz leta 2009 je izračunal, da je manjši, morda velik 10 metrov. je manjši od Leta 2013 je nad Rusijo strmoglavil asteroidTako očitno ni ničesar, kar bi povzročilo pretresljiv kabum.

Kljub temu je bilo dovolj, da Evropska vesoljska agencija Center za koordinacijo objektov blizu Zemlje – ki spremlja takšne postavke – so uvrščene na njihov seznam tveganj in nominalne možnosti, da bi ga uvrstili dovolj visoko na ta seznam, so bile dovolj visoke.

To je bilo pred 13 leti in napredek gre naprej. Astronomi so z leti razvili programsko opremo za boljšo analizo orbit asteroidov. tudi, Misije, kot je Gaia, so močno izboljšale naše meritve položaja zvezd, ki se uporabljajo kot merila za izračun orbite asteroidov. Prvotni opazovalni podatki so bili arhivirani, zato so jih nedavno astronomi ponovno analizirali z izboljšano programsko opremo in položaji zvezd.

kaj drugega? Možnost vpliva se je močno zmanjšala. Z novimi meritvami je tveganje udarca 1 od 4000 krat 1 palec. Končano 170.000, Z drugimi besedami, a 99,9994 % možnosti bo zgrešeno,

To dejanje bom sprejel. Zaradi te nove naloge je NEOCC odstranil JF1 2009 s svojega prednostnega seznama.

Dejansko stanje je, da nominalna ali statistično najverjetneje zgreši razdaljo To bi bilo približno 24 milijonov km ± 15 milijonov km ali tako. Datum najbližjega približevanja bo dejansko 15. maj.plus/minus na dan.

Torej smo varni. V redu? V redu.

READ  Artemis I launch scrubbed again, new attempt may not come till October

Zdaj, če iščete asteroid na spletu, boste našli ogromno strani za smeti o njem. Videl sem veliko ljudi, ki so govorili, da je NASA napovedala, da bo prišel 6. maja, a čudno nikoli niso bili povezani s to trditvijo, Smešno, tole. Še en stavek »NASA pravi«, ki se pogosto pojavlja, je: »Nekateri asteroidi in kometi sledijo orbitalnim potem, ki jih pripeljejo veliko bližje Soncu – in zato Zemlji – kot običajno.« Vendar na spletu ne najdem ničesar, kar bi govorilo o tem od Nase. Večinoma si ta spletna mesta kradejo drug drugemu; Našel sem bolj verodostojna spletna mesta s to izjavo, vendar nič tako neposrednega citata Nase. in nekatera spletna mesta uporabljajo ta citat popolnoma drugačen asteroid, Sploh ne vzbuja zaupanja.

In veliko spletnih mest pravi, da je 2009 JF1 ogromen, 100+ metrov v premeru, vendar to ni bilo nikoli res, niti iz prvih opazovanj. Že od prvega dne znan po tem, da je majhen. Zato ni bil nikoli razvrščen med potencialno nevarne objekte – tiste, ki morajo biti v območju 7,5 milijona kilometrov od Zemlje in širok vsaj 140 metrov. Morda se približa, vendar je premajhen, da bi bil resnična grožnja.

Kadarkoli slišim za te trditve o udarcu asteroidov, rečem to: Vprašajte se o mestu ali osebi, ki to trdi. Je astronom? Ali res prihaja iz Nase? Ali ESA ali katera koli uradna astronomska organizacija?

Ne pozabite tudi: če slišim za dejansko grožnjo z asteroidi, lahko stavite na moj zadnji peni, o tem sem navdušen na blogih tukaj in na vseh platformah družbenih medijev, do katerih imam dostop. . Torej, če o tem ne slišiš od mene, si verjetno v redu.

READ  Giant New Carnivorous Dinosaur Discovered With Tiny Arms Like T. rex

In prenehajte obiskovati YouTubove kanale z imeni, kot je »NASALies69420SheepleFlatEarth$NFT$« za svoje znanstveno znanje. ali karkoli. To bom vzel kot osebno stran.

Mojca Andreja